Планування роботи з 06.04 до 10.04
Календарно-тематичне планування на період дистанційного навчання 06.04 до 10.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
№ групи
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
Джерела
Завдання
Пн.06.04
10
В. В. Маяковський – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої буденності й прагнення ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній ліриці.

Ознайомитися з лірикою. Зробити записи у зошити
Пн.06.04
10
Маяковський (1893 – 1930). «А ви могли б?..»,  «Послухайте!», «Борг Україні»
Особливості віршованої системи В. В. Маяковського. Метафоричність образів, поетична мова.
Аналіз поезій письмово
Пн.06.04
5
Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.   
Написати характеристику образу герояя
Вт.07.04
1
Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».
Читати «Алхімік»
Вт.07.04
6
Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Аналіз вірша
Вт.07.04
12
Милорад Павич (1929 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори

  Виконати тестові завдання  за посиланням
Ср.08.04
6
твір-роздум на тему: Найжахливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)

Написати твір на листках
Ср.08.04
1
Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.   
Написати характеристику образу героя

Ср.08.04
5
Узагальнення знань.

Виконати тестові завдання  за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=300164

Ср.08.04
10
Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Скотоферма» Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). 
Прочитати Д.Оруелл «Скотоферма»
Конспект
Чт.09.04
5
Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

Ознайомитись з матеріалом
Чт.09.04
13
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
Читати оповідання «Стариган з крилами», зробити конспект
Чт.09.04
12
Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».
Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді. 

Читати оповідання
Чт.09.04
6
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
Прочитати «Старий і море».
Конспект
Пт.10.04
18
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах
Зробити конспект
Пт.10.04
13
Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.

Виконати тестові завдання  за посиланням




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу