Планування роботи з 06.04 до 10.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 06.04 до 10.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
| 
Дата | 
№ групи | 
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу | 
Джерела | 
Завдання | 
| 
Пн.06.04 | 
10 | 
В. В. Маяковський
  – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої
  буденності й прагнення ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній
  ліриці. |  | 
Ознайомитися з лірикою. Зробити
  записи у зошити | 
| 
Пн.06.04 | 
10 | 
Маяковський (1893 – 1930). «А
  ви могли б?..»,  «Послухайте!», «Борг
  Україні» 
Особливості віршованої системи
  В. В. Маяковського. Метафоричність образів, поетична мова.  | 
Аналіз поезій письмово | |
| 
Пн.06.04 | 
5 | 
Система
  образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи
  світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.     | 
Написати характеристику образу
  герояя | |
| 
Вт.07.04 | 
1 | 
Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».  
Значення творчості
  П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
  Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». | 
Читати «Алхімік» | |
| 
Вт.07.04 | 
6 | 
Пауль
  Целан (1920 – 1970).
  «Фуга смерті».  
Віхи життя й творчості
  Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост.
  Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності
  Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі.
  Трансформація біблійних образів і мотивів у творі. | 
Аналіз вірша | |
| 
Вт.07.04 | 
12 | 
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».  
Короткі відомості про митця.
  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
  шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
  гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
  на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
  центральної метафори |  | 
  Виконати тестові завдання  за
  посиланням | 
| 
Ср.08.04 | 
6 | 
твір-роздум на тему: Найжахливіша
  потвора для людини – це війна (за вивченими творами) |  | 
Написати твір на листках | 
| 
Ср.08.04 | 
1 | 
Система
  образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи
  світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.     | 
Написати характеристику образу
  героя | |
| 
Ср.08.04 | 
5 | 
Узагальнення знань. |  | 
Виконати тестові завдання  за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=300164 | 
| 
Ср.08.04 | 
10 | 
Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950).
  «Скотоферма» Зв’язок
  творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття
  сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба
  проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
  героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
  та ін.).  | 
Прочитати Д.Оруелл «Скотоферма» 
Конспект | |
| 
Чт.09.04 | 
5 | 
Виклики сучасного світу.
  Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль
  вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й
  формування українського читача. Літературні премії світу,
  письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність. |  | 
Ознайомитись з матеріалом | 
| 
Чт.09.04 | 
13 | 
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із
  крилами». 
Короткі відомості про життя
  митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму»
  Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального
  і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». | 
Читати оповідання «Стариган з
  крилами», зробити конспект | |
| 
Чт.09.04 | 
12 | 
Маркус Френк Зузак «Крадійка
  книжок».  
Короткі
  відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
  Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
  які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
  життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
  Форми оповіді.   | 
Читати оповідання | |
| 
Чт.09.04 | 
6 | 
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
  – 1961). «Старий і море». 
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
  Е. М. Гемінґвея.
  Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
  Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
  Ознаки притчі у повісті | 
Прочитати «Старий і море». 
Конспект | |
| 
Пт.10.04 | 
18 | 
Провідні
  тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.   
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
  в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
  («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
  Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації
  (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах | 
Зробити конспект | |
| 
Пт.10.04 | 
13 | 
Відображення моральної
  деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
  внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
  цінностей.  | 
Виконати тестові завдання  за посиланням | 
 
Коментарі
Дописати коментар