Планування роботи з 06.04 до 10.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 06.04 до 10.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
Пн.06.04
|
10
|
В. В. Маяковський
– поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої
буденності й прагнення ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній
ліриці.
|
|
Ознайомитися з лірикою. Зробити
записи у зошити
|
Пн.06.04
|
10
|
Маяковський (1893 – 1930). «А
ви могли б?..», «Послухайте!», «Борг
Україні»
Особливості віршованої системи
В. В. Маяковського. Метафоричність образів, поетична мова.
|
Аналіз поезій письмово
|
|
Пн.06.04
|
5
|
Система
образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи
світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
|
Написати характеристику образу
герояя
|
|
Вт.07.04
|
1
|
Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».
|
Читати «Алхімік»
|
|
Вт.07.04
|
6
|
Пауль
Целан (1920 – 1970).
«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості
Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост.
Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як відтворення жахливої реальності
Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі.
Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
|
Аналіз вірша
|
|
Вт.07.04
|
12
|
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори
|
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
Ср.08.04
|
6
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
|
|
Написати твір на листках
|
Ср.08.04
|
1
|
Система
образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи
світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
|
Написати характеристику образу
героя
|
|
Ср.08.04
|
5
|
Узагальнення знань.
|
|
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=300164
|
Ср.08.04
|
10
|
Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950).
«Скотоферма» Зв’язок
творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття
сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба
проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
та ін.).
|
Прочитати Д.Оруелл «Скотоферма»
Конспект
|
|
Чт.09.04
|
5
|
Виклики сучасного світу.
Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль
вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й
формування українського читача. Літературні премії світу,
письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.
|
|
Ознайомитись з матеріалом
|
Чт.09.04
|
13
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із
крилами».
Короткі відомості про життя
митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму»
Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального
і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
|
Читати оповідання «Стариган з
крилами», зробити конспект
|
|
Чт.09.04
|
12
|
Маркус Френк Зузак «Крадійка
книжок».
Короткі
відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
Форми оповіді.
|
Читати оповідання
|
|
Чт.09.04
|
6
|
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект
|
|
Пт.10.04
|
18
|
Провідні
тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
(«Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації
(драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах
|
Зробити конспект
|
|
Пт.10.04
|
13
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
Коментарі
Дописати коментар