Планування роботи з 13.04 до 17.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 13.04 до 17.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
Пн.13.04
|
10
|
Боротьба
проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
та ін.)
|
Законспектувати визначення Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна
фантастика
|
|
Пн.13.04
|
10
|
Контрольна робота за темою
Шедеври Європейської лірики
|
Дати відповіді на тестові
запитання
|
|
Пн.13.04
|
13
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=215098
виконати завдання за Кодом доступу до Google класу mgh2xcr |
|
Пн.13.04
|
5
|
Німецьке Просвітництво та його
вплив на розвиток Європи.
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній
монолог Фауста (ІІ частина).
Віхи життя та значення
діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення
трагедії «Фауст». Особливості
композиції. Проблематика.
|
Читати
«Фауст»
|
|
Вт.14.04
|
1
|
Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=300164
|
|
Вт.14.04
|
6
|
Символіка образів. Образ
Санстьяго. Ознаки притчі у повісті
|
Скласти характеристику Сансьяго
|
|
Вт.14.04
|
12
|
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської
системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ
збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.
|
||
Ср.15.04
|
6
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес
(1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі
відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
|
Читати
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
|
|
Ср.15.04
|
1
|
Виклики сучасного світу. Значення літератури
та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької
школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.
Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за
мир і духовність
|
Зробити конспект
|
|
Ср.15.04
|
5
|
Образ Фауста як утілення
динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення
людини.
|
|
|
Чт.16.04
|
13
|
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори
|
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
Чт.16.04
|
13
|
Маркус Френк Зузак «Крадійка
книжок».
Короткі
відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
Форми оповіді.
|
Читати оповідання
|
|
Чт.16.04
|
12
|
Узагальнення
і систематизація навчального матеріалу.
|
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353
|
|
Чт.16.04
|
5
|
Опозиція Фауст – Мефістофель.
Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.
|
Прочитати твір
|
|
Пт.17.04
|
18
|
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори
|
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
Коментарі
Дописати коментар