Планування роботи з 13.04 до 17.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 13.04 до 17.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
| 
Дата | 
№ групи | 
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу | 
Джерела | 
Завдання | 
| 
Пн.13.04 | 
10 | 
Боротьба
  проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
  героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
  та ін.) | 
Законспектувати визначення  Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна
  фантастика | |
| 
Пн.13.04 | 
10 | 
Контрольна робота за темою
  Шедеври Європейської лірики | 
Дати відповіді на тестові
  запитання | |
| 
Пн.13.04 | 
13 | 
Відображення моральної
  деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
  внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
  цінностей.  | 
Виконати тестові завдання  за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=215098 виконати завдання за Кодом доступу до Google класу mgh2xcr | |
| 
Пн.13.04 | 
5 | 
Німецьке Просвітництво та його
  вплив на розвиток Європи.  
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній
  монолог Фауста (ІІ частина).  
Віхи життя та значення
  діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення
  трагедії «Фауст». Особливості 
  композиції. Проблематика. | 
Читати
  «Фауст» | |
| 
Вт.14.04 | 
1 | 
Узагальнення і систематизація
  навчального матеріалу. | 
Виконати тестові завдання  за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=300164 | |
| 
Вт.14.04 | 
6 | 
Символіка образів. Образ
  Санстьяго. Ознаки притчі у повісті | 
Скласти характеристику Сансьяго | |
| 
Вт.14.04 | 
12 | 
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської
  системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ
  збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.   | ||
| 
Ср.15.04 | 
6 | 
Ґабріель Ґарсіа Маркес
  (1927 – 2014). «Стариган із крилами». 
Короткі
  відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
  оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». | 
Читати
  Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами» | |
| 
Ср.15.04 | 
1 | 
Виклики сучасного світу. Значення літератури
  та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької
  школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.
  Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за
  мир і духовність | 
Зробити конспект | |
| 
Ср.15.04 | 
5 | 
Образ Фауста як утілення
  динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення
  людини.  |  |  | 
| 
Чт.16.04 | 
13 | 
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».  
Короткі відомості про митця.
  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
  шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
  гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
  на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
  центральної метафори |  | 
  Виконати тестові завдання  за
  посиланням | 
| 
Чт.16.04 | 
13 | 
Маркус Френк Зузак «Крадійка
  книжок».  
Короткі
  відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
  Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
  які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
  життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
  Форми оповіді.   | 
Читати оповідання | |
| 
Чт.16.04 | 
12 | 
Узагальнення
  і систематизація навчального матеріалу. | 
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353 | |
| 
Чт.16.04 | 
5 | 
Опозиція Фауст – Мефістофель.
  Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. | 
Прочитати твір | |
| 
Пт.17.04 | 
18 | 
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».  
Короткі відомості про митця.
  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
  шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
  гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
  на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
  центральної метафори |  | 
  Виконати тестові завдання  за
  посиланням | 
 
Коментарі
Дописати коментар