Планування роботи з  20.04 до 24.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 20.04 до 24.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
| 
Дата | 
№ групи | 
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу | 
Джерела | 
Завдання | |
| 
Пн.20.04 | 
13 | 
Образи
  «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї
  людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження
  духовності в жорстокому світу. Форми оповіді | |||
| 
Пн.20.04 | 
10 | 
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її
  діти». 
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни
  як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та
  риси «епічного театру» в п’єсі. | 
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і
  Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY  | 
Прочитати «Матінка Кураж та її діти» 
Конспект | |
| 
Вт.21.04 | 
1 | 
Німецьке Просвітництво та його
  вплив на розвиток Європи.  
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній
  монолог Фауста (ІІ частина).  
Віхи життя та значення
  діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення
  трагедії «Фауст». Особливості 
  композиції. Проблематика. | 
Читати
  «Фауст» | ||
| 
Вт.21.04 | 
6 | 
Відображення моральної
  деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
  внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.
  «Стариган з крилами»  | 
Виконати тестові завдання  за посиланням | ||
| 
Вт.21.04 | 
10 | 
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли
  ти прийдеш у Спа…». 
Життєвий і творчий шлях
  письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
  руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
  Спа…». | 
Прочитати оповідання, зробити
  записи у зошитах | ||
| 
Ср.22.04 | 
10 | 
Зображення
  війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви
  оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).
  Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних
  індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі
  та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція | 
Виконати тестові завдання  за посиланням | ||
| 
Ср.22.04 | 
13 | 
Узагальнення
  і систематизація навчального матеріалу. | 
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353 
 | ||
| 
Ср.22.04 | 
5 | 
Підсумковий урок | 
Написати твір-роздум «Пошуки
  сенсу буття та призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Гете 
Пройти тест | ||
| 
Ср.22.04 | 
10 | 
П.Ч.  Умберто Еко «Ім,я троянди» | 
Читати , зробити записи у зошит
  (аналіз твору) | ||
| 
Пт.24.04 | 
18 | 
Маркус Френк Зузак «Крадійка
  книжок».  
Короткі
  відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
  Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
  які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
  життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
  Форми оповіді.   | 
Читати оповідання | ||
| 
Пт.24.04 | 
1 | 
Образ Фауста як утілення
  динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення
  людини.  |  |  | 
 
Коментарі
Дописати коментар