Планування роботи з 20.04 до 24.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 20.04 до 24.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
|
Пн.20.04
|
13
|
Образи
«маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї
людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження
духовності в жорстокому світу. Форми оповіді
|
|||
Пн.20.04
|
10
|
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її
діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни
як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та
риси «епічного театру» в п’єсі.
|
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і
Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY
|
Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
|
|
Вт.21.04
|
1
|
Німецьке Просвітництво та його
вплив на розвиток Європи.
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній
монолог Фауста (ІІ частина).
Віхи життя та значення
діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення
трагедії «Фауст». Особливості
композиції. Проблематика.
|
Читати
«Фауст»
|
||
Вт.21.04
|
6
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.
«Стариган з крилами»
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
||
Вт.21.04
|
10
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли
ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…».
|
Прочитати оповідання, зробити
записи у зошитах
|
||
Ср.22.04
|
10
|
Зображення
війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви
оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).
Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних
індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі
та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
||
Ср.22.04
|
13
|
Узагальнення
і систематизація навчального матеріалу.
|
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353
|
||
Ср.22.04
|
5
|
Підсумковий урок
|
Написати твір-роздум «Пошуки
сенсу буття та призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Гете
Пройти тест
|
||
Ср.22.04
|
10
|
П.Ч. Умберто Еко «Ім,я троянди»
|
Читати , зробити записи у зошит
(аналіз твору)
|
||
Пт.24.04
|
18
|
Маркус Френк Зузак «Крадійка
книжок».
Короткі
відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
Форми оповіді.
|
Читати оповідання
|
||
Пт.24.04
|
1
|
Образ Фауста як утілення
динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення
людини.
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар