Планування роботи з  20.04 до 24.04
Календарно-тематичне планування на період дистанційного навчання 20.04 до 24.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
№ групи
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
Джерела
Завдання
Пн.20.04
13
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді

Пн.20.04
10
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY 

Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
Вт.21.04
1
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.
Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина).
Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.
Читати «Фауст»
Вт.21.04
6
Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей. «Стариган з крилами»

Виконати тестові завдання  за посиланням
Вт.21.04
10
Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Прочитати оповідання, зробити записи у зошитах
Ср.22.04
10
Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція
Виконати тестові завдання  за посиланням
Ср.22.04
13
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353

Виконати завдання в класрум за кодом va73v2m
Ср.22.04
5
Підсумковий урок

Написати твір-роздум «Пошуки сенсу буття та призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Гете
Пройти тест
Ср.22.04
10
П.Ч.  Умберто Еко «Ім,я троянди»
Читати , зробити записи у зошит (аналіз твору)
Пт.24.04
18
Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».
Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді. 

Читати оповідання
Пт.24.04
1
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

Написати характеристику образу Фауста https://www.youtube.com/watch?v=jdkoPxzcXuU





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу