Планування роботи з  27.04 до 01.05
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 27.04 до 01.05.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
| 
Дата | 
№ групи | 
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу | 
Джерела | 
Завдання | |
| 
Пн.27.04 | 
1 | 
Опозиція Фауст – Мефістофель.
  Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. | 
Прочитати твір | ||
| 
Пн.27.04 | 
6 | 
Провідні
  тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.   
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
  в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
  («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
  Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча,
  трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах | |||
| 
Пн.27.04 | 
10 | 
Пауль
  Целан (1920 – 1970).
  «Фуга смерті».  
Віхи життя й творчості
  Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост.
  Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму.
  Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація
  біблійних образів і мотивів у творі. | 
Аналіз вірша | ||
| 
Вт.28.04 | 
1 | 
Підсумковий урок | 
Написати твір-роздум «Пошуки
  сенсу буття та призначення людини у п’єсі «Фауст»  Й.Гете надіслати за кодом ezctmgs на Google клас Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=994998 | ||
| 
Вт.28.04 | 
6 | 
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».  
Короткі відомості про митця.
  Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
  шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
  гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
  на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
  центральної метафори |  | 
  Виконати тестові завдання  за
  посиланням | |
| 
Вт.28.04 | 
10 | 
твір-роздум на тему: Найжахливіша
  потвора для людини – це війна (за вивченими творами) | 
Написати твір на листках  
 | ||
| 
Ср.29.04 | 
10 | 
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
  – 1961). «Старий і море». 
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
  Е. М. Гемінґвея.
  Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
  Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
  Ознаки притчі у повісті | 
Прочитати «Старий і море». 
Конспект . | ||
| 
Ср.29.04 | 
10 | 
Символіка
  образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі
  у повісті | |||
| 
Чт.30.04 | 
18 | 
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах
  фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга
  як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.   | 
 
Коментарі
Дописати коментар