Планування роботи з 27.04 до 01.05
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 27.04 до 01.05.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
|
Пн.27.04
|
1
|
Опозиція Фауст – Мефістофель.
Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.
|
Прочитати твір
|
||
Пн.27.04
|
6
|
Провідні
тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
(«Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча,
трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах
|
|||
Пн.27.04
|
10
|
Пауль
Целан (1920 – 1970).
«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості
Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост.
Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як відтворення жахливої реальності Освенціму.
Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація
біблійних образів і мотивів у творі.
|
Аналіз вірша
|
||
Вт.28.04
|
1
|
Підсумковий урок
|
Написати твір-роздум «Пошуки
сенсу буття та призначення людини у п’єсі «Фауст»
Й.Гете надіслати за кодом ezctmgs на Google клас Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=994998 |
||
Вт.28.04
|
6
|
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори
|
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
|
Вт.28.04
|
10
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
|
Написати твір на листках
|
||
Ср.29.04
|
10
|
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект .
|
||
Ср.29.04
|
10
|
Символіка
образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі
у повісті
|
|||
Чт.30.04
|
18
|
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах
фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга
як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.
|
Коментарі
Дописати коментар