Планування роботи з 30.03 до 03.04
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання 30.03 до 03.04.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
Пн.30.03
|
10
|
Контрольна робота
|
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
Пн.30.03
|
10
|
Розмаїття
течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. Франція
Ґійом
Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький,
1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».
|
||
Пн.30.03
|
8
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
|
Пн.30.03
|
8
|
Провідні
тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
(«Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації
(драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах
|
Зробити конспект
|
|
Вт.31.03
|
8
|
Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору
шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури
гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора
на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори
|
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
Вт.31.03
|
1
|
Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і
практик «нової драми». Концепція символістського театру.
|
|
Читати п,єсу «Синій птах»
|
Вт.31.03
|
6
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли
ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…».
|
Прочитати оповідання, зробити
записи у зошитах
|
|
Вт.31.03
|
18
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із
крилами».
Короткі відомості про життя
митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму»
Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального
і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
|
Читати оповідання «Стариган з
крилами», зробити конспект
|
|
Вт.31.03
|
12
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
|
Ср.01.04
|
1
|
Ідея одухотворення життя й
відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості
розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
|
Виконати тестові завдання за
посиланням
|
|
Ср.01.04
|
5
|
Контрольна робота . Тести
|
|
|
Ср.01.04
|
6
|
Зображення
війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви
оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).
Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних
індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі
та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
|
Ср.01.04
|
8
|
Маркус Френк Зузак «Крадійка
книжок».
Короткі
відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель
Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку
життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу.
Форми оповіді.
|
Читати оповідання
|
|
Ср.01.04
|
8
|
Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах
фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга
як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді.
|
|
|
Чт.02.04
|
8
|
Узагальнення
і систематизація навчального матеріалу.
|
|
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122353
|
Чт.02.04
|
6
|
П.Ч. Умберто Еко «Ім,я троянди»
|
Читати , зробити записи у зошит
(аналіз твору)
|
|
Чт.02.04
|
12
|
Провідні
тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду
в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців
(«Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги»
Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації
(драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах
|
Зробити конспект
|
|
Чт.02.04
|
13
|
Символіка
образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі
у повісті
|
||
Пт.03.04
|
1
|
Контрольна робота . Тести
|
|
|
Пт.03.04
|
5
|
Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».
|
Читати «Алхімік»
|
|
Пт.03.04
|
10
|
Анна Андріївна Ахматова Поема
«Реквієм».
А. А. Ахматова й
акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики
А. А. Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів,
«щоденниковість» і психологізм.
|
Читати поему «Реквієм» вивчити
уривок напам,ять (Посвята). Зробити конспект
|
|
Пт.03.04
|
10
|
Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної
трагедії. Протест
проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері
|
||
Пт.03.04
|
18
|
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Виконати тестові завдання за посиланням
|
Коментарі
Дописати коментар