Планування роботи з 23.03 до 27.03
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання з 23.03 до 27.03.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
Пн.23.03
|
18
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
|
Написати твір на листках
|
|
Пн.23.03
|
10
|
Михайло
Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита».
Життєвий
і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з
владою в умовах тоталітарної радянської системи.
Роман
«Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською
проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів
у творі: світ радянської дійсності, біблійної
давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у
романі») та оповідної структури.
|
|
Написати конспект
Читати роман
«Майстер і Маргарита»
|
Пн.23.03
|
8
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
|
Написати твір на листках
|
|
Вт.24.03
|
18
|
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект
|
|
Вт.24.03
|
6
|
Боротьба
проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
та ін.)
|
Законспектувати визначення Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна
фантастика
|
|
Вт.24.03
|
8
|
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект
|
|
Вт.24.03
|
12
|
Символіка образів. Образ
Санстьяго. Ознаки притчі у повісті
|
Скласти характеристику Сансьяго
|
|
Вт.24.03
|
10
|
Морально-філософський зміст
«єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання
й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й
трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.).
|
Ознайомитись з конспектом
уроку, занотувати головне
|
|
Ср.25.03
|
6
|
Контрольна робота за темою
Шедеври Європейської лірики
|
Дати відповіді на тестові
запитання
код до Google клас fikc62j |
|
Ср.25.03
|
18
|
Символіка образів. Образ
Санстьяго. Ознаки притчі у повісті
|
Скласти характеристику Сансьяго
|
|
Ср.25.03
|
1
|
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
|
|
Записи у зошитах . Аналіз
поезій
|
Ср.25.03
|
13
|
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект
|
|
Ср.25.03
|
8
|
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та
ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
|
|
Написати характеристику образу
героя
|
Чт.26.03
|
8
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес
(1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі
відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
|
Читати
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
|
|
Чт.26.03
|
12
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес
(1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі
відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
|
Читати
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
|
|
Чт.26.03
|
5
|
Моріс Метерлінк
(1862 – 1949).
«Синій птах».
М. Метерлінк
як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
|
Читати драму «Синій птах»
|
|
Чт.26.03
|
6
|
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її
діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни
як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та
риси «епічного театру» в п’єсі.
|
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і
Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY
|
Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
|
Пт.27.03
|
1
|
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
|
Конспект
|
|
Пт.27.03
|
5
|
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості
розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
|
Конспект:«Нова
драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.
|
Коментарі
Дописати коментар