Планування роботи з 23.03 до 27.03
Календарно-тематичне планування на період дистанційного навчання з 23.03 до 27.03.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
№ групи
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
Джерела
Завдання
Пн.23.03
18
твір-роздум на тему: Найжахливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)


Написати твір на листках
Пн.23.03
10
Михайло Опанасович Булгаков (1891 1940). «Майстер і Маргарита».
Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. 
Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури.

Написати конспект
Читати роман
«Майстер і Маргарита»
Пн.23.03
8
твір-роздум на тему: Найжахливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)


Написати твір на листках
Вт.24.03
18
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
Прочитати «Старий і море».
Конспект
Вт.24.03
6
Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.)
Законспектувати визначення  Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна фантастика
Вт.24.03
8
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
Прочитати «Старий і море».
Конспект
Вт.24.03
12
Символіка образів. Образ Санстьяго. Ознаки притчі у повісті
Скласти характеристику Сансьяго
Вт.24.03
10
Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.).

Ознайомитись з конспектом уроку, занотувати головне
Ср.25.03
6
Контрольна робота за темою Шедеври Європейської лірики
Дати відповіді на тестові запитання
код до Google клас fikc62j
Ср.25.03
18
Символіка образів. Образ Санстьяго. Ознаки притчі у повісті
Скласти характеристику Сансьяго
Ср.25.03
1
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».


Записи у зошитах . Аналіз поезій

Ср.25.03
13
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
Прочитати «Старий і море».
Конспект
Ср.25.03
8
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті

Написати характеристику образу героя
Чт.26.03
8
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
Читати Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
Чт.26.03
12
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
Читати Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
Чт.26.03
5
Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Читати драму «Синій птах»
Чт.26.03
6
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY 

Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
Пт.27.03
1
Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.

Конспект
Пт.27.03
5
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

Конспект:«Нова драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.  



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу