Планування роботи з 23.03 до 27.03
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання з 23.03 до 27.03.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
| 
Дата | 
№ групи | 
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу | 
Джерела | 
Завдання | 
| 
Пн.23.03 | 
18 | 
твір-роздум на тему: Найжахливіша
  потвора для людини – це війна (за вивченими творами) | 
Написати твір на листках | |
| 
Пн.23.03 | 
10 | 
Михайло
  Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита». 
Життєвий
  і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з
  владою в умовах тоталітарної радянської системи.   
Роман
  «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською
  проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів
  у творі: світ радянської дійсності, біблійної
  давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у
  романі») та оповідної структури. |  | 
Написати конспект 
Читати роман 
«Майстер і Маргарита» | 
| 
Пн.23.03 | 
8 | 
твір-роздум на тему: Найжахливіша
  потвора для людини – це війна (за вивченими творами) | 
Написати твір на листках | |
| 
Вт.24.03 | 
18 | 
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
  – 1961). «Старий і море». 
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
  Е. М. Гемінґвея.
  Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
  Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
  Ознаки притчі у повісті | 
Прочитати «Старий і море». 
Конспект | |
| 
Вт.24.03 | 
6 | 
Боротьба
  проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
  героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
  та ін.) | 
Законспектувати визначення  Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна
  фантастика | |
| 
Вт.24.03 | 
8 | 
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
  – 1961). «Старий і море». 
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
  Е. М. Гемінґвея.
  Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
  Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
  Ознаки притчі у повісті | 
Прочитати «Старий і море». 
Конспект | |
| 
Вт.24.03 | 
12 | 
Символіка образів. Образ
  Санстьяго. Ознаки притчі у повісті | 
Скласти характеристику Сансьяго | |
| 
Вт.24.03 | 
10 | 
Морально-філософський зміст
  «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання
  й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й
  трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.).  | 
Ознайомитись з конспектом
  уроку, занотувати головне | |
| 
Ср.25.03 | 
6 | 
Контрольна робота за темою
  Шедеври Європейської лірики | 
Дати відповіді на тестові
  запитання код до Google клас fikc62j | |
| 
Ср.25.03 | 
18 | 
Символіка образів. Образ
  Санстьяго. Ознаки притчі у повісті | 
Скласти характеристику Сансьяго | |
| 
Ср.25.03 | 
1 | 
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
  циганерія». Художнє
  новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
  «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |  | 
Записи у зошитах . Аналіз
  поезій | 
| 
Ср.25.03 | 
13 | 
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
  – 1961). «Старий і море». 
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
  Е. М. Гемінґвея.
  Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
  Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
  Ознаки притчі у повісті | 
Прочитати «Старий і море». 
Конспект | |
| 
Ср.25.03 | 
8 | 
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та
  ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті |  | 
Написати характеристику образу
  героя | 
| 
Чт.26.03 | 
8 | 
Ґабріель Ґарсіа Маркес
  (1927 – 2014). «Стариган із крилами». 
Короткі
  відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
  оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». | 
Читати
  Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами» | |
| 
Чт.26.03 | 
12 | 
Ґабріель Ґарсіа Маркес
  (1927 – 2014). «Стариган із крилами». 
Короткі
  відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
  оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». | 
Читати
  Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами» | |
| 
Чт.26.03 | 
5 | 
Моріс Метерлінк
  (1862 – 1949).
  «Синій птах». 
М. Метерлінк
  як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. | 
Читати драму «Синій птах» | |
| 
Чт.26.03 | 
6 | 
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її
  діти». 
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни
  як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та
  риси «епічного театру» в п’єсі. | 
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і
  Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY  | 
Прочитати «Матінка Кураж та її діти» 
Конспект | 
| 
Пт.27.03 | 
1 | 
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. | 
Конспект | |
| 
Пт.27.03 | 
5 | 
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
  зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості
  розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.  | 
Конспект:«Нова
  драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.    | 
 
Коментарі
Дописати коментар