Планування роботи з 12.03 до 20.03
Календарно-тематичне планування на період дистанційного навчання з 12.03 до 20.03.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук О.А.)
добірка матеріалів до уроків 
https://drive.google.com/open?id=0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
№ групи
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
Джерела
Завдання
Чт.12.03
8
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY 
Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
Чт.12.03
12,12
Генріх Белль (1917 – 1985)«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.

Прочитати  Г.Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
 та У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Чт.12.03
5
Поль Верлен (1844  1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   
Записи у зошитах . Аналіз поезій
Чт.12.03
13
Пауль Целан (1920 – 1970)«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
Пт.13.03
8
Генріх Белль (1917 – 1985)«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини
Прочитати  Г.Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
 та У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Пн.16.03
18
Генріх Белль (1917 – 1985)«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини
Прочитати  Г.Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
 та У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Вт.17.03
18
Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.
Прочитати  
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Вт.17.03
6
Володимир Володимирович Маяковський (1893 – 1930). «А ви могли б?..»,  «Послухайте!», «Борг Україні»
В. В. Маяковський – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої буденності й прагнення ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній ліриці. Особливості віршованої системи В. В. Маяковського. Метафоричність образів, поетична мова.
«Володимир Маяковський. Я – поет…» документальний фільм (реж. С.Сіваченко, СРСР): https://www.youtube.com/watch?v=vI8Aq3wX6y0
Відео: Кадри з В. Маяковським: https://www.youtube.com/watch?v=M91wTjVhgmU; «Срібна куля. Володимир Маяковський» (автор В. Вульф, Росія, 2002): https://www.youtube.com/watch?v=iJ3i3cDCO7Q; голос поета: https://www.youtube.com/watch?v=q90LyXE8lfQ («А ви могли б?..»); https://www.youtube.com/watch?v=h748GJ4BM18 («Послухайте!»); «Послухайте!» переклад Дмитра Павличка, читає Василь Буколик: https://www.youtube.com/watch?v=0Xzt6jWQgMc; відомі українські актори й виконавці читають вірш В. Маяковського «Борг Україні»: https://www.youtube.com/watch?v=pA-sWBY1Jz8; вірш В. Маяковського «Борг Україні» читає засл. арт. України В. Кашпорський: https://www.youtube.com/watch?v=thKf_rSxlNs.
Аналізувати вірші Маяковського
Конспект
Вт.17.03
8
Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.
Прочитати  
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Ср.18.03
12
Пауль Целан (1920 – 1970)«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
Ср.18.03
6
Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Скотоферма» Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). 
Прочитати Д.Оруелл «Скотоферма»
Конспект
Ср.18.03
18
У.Еко «Імя троянди»
Прочитати  
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Ср.18.03
1
Шарль Бодлер (1821  1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. 
Записи у зошитах
Напам’ять вірш за вибором
Ср.18.03
13
Пауль Целан (1920 – 1970)«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
Чт.19.03
8
У.Еко «Імя троянди»
Прочитати  
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
Чт.19.03
12,12
твір-роздум на тему: Найжахливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті
Прочитати «Старий і море».
Конспект
Чт.19.03
5
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
Записи у зошитах . Аналіз поезій
Чт.19.03
13
твір-роздум на тему: Найжахливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)


Написати твір на листках
Пт.20.03
8
Пауль Целан (1920 – 1970)«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
Пт.20.03
1
Поль Верлен (1844  1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   
Записи у зошитах . Аналіз поезій
Пт.20.03
5
Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.
Конспект


Коментарі

Опублікувати коментар

добірка матеріалів до уроків https://drive.google.com/drive/folders/0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28

Методичні матеріали. Анкети творів