Планування роботи з
12.03 до 20.03
Календарно-тематичне
планування на період дистанційного навчання з 12.03 до 20.03.2020 р.
з предмета зарубіжна література (викладач Мосейчук
О.А.)
добірка матеріалів до уроків
https://drive.google.com/open?id=0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
добірка матеріалів до уроків
https://drive.google.com/open?id=0Bwjepu_BtmrGS1h1TW9wNXlCa28
Дата
|
№ групи
|
Тема уроку. Зміст навчального матеріалу
|
Джерела
|
Завдання
|
Чт.12.03
|
8
|
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її
діти».
Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни
як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та
риси «епічного театру» в п’єсі.
|
«Б. Брехт»: www.youtube.com/watch?v=lMc4xD3b9oE; «Театр і
Брехт»; https://www.youtube.com/watch?v=kSFD0i_zdBY
|
Прочитати «Матінка Кураж та її діти»
Конспект
|
Чт.12.03
|
12,12
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни
з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання,
її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка
змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних
рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.).
Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.
|
|
Прочитати Г.Белль
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
та У.Еко «Імя
троянди»
Конспект
|
Чт.12.03
|
5
|
Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне
мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне
мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
Сугестивність, музичність, живописність лірики.
|
Записи у зошитах . Аналіз
поезій
|
|
Чт.12.03
|
13
|
Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга
смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство
митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як
відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні
мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у
творі.
|
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із
українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
|
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
|
Пт.13.03
|
8
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини
|
Прочитати Г.Белль
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
та У.Еко «Імя
троянди»
Конспект
|
|
Пн.16.03
|
18
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини
|
Прочитати Г.Белль
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
та У.Еко «Імя
троянди»
Конспект
|
|
Вт.17.03
|
18
|
Образ школи як художня модель
нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного
солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.
Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя
(відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в
його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська
позиція.
|
Прочитати
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
|
|
Вт.17.03
|
6
|
Володимир Володимирович Маяковський (1893 –
1930). «А ви могли б?..», «Послухайте!», «Борг Україні»
В. В. Маяковський – поет-новатор, уплив
футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої буденності й прагнення
ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній ліриці. Особливості
віршованої системи В. В. Маяковського. Метафоричність образів,
поетична мова.
|
«Володимир Маяковський. Я – поет…» документальний
фільм (реж. С.Сіваченко, СРСР): https://www.youtube.com/watch?v=vI8Aq3wX6y0
Відео: Кадри з В. Маяковським: https://www.youtube.com/watch?v=M91wTjVhgmU; «Срібна куля. Володимир
Маяковський» (автор В. Вульф, Росія, 2002): https://www.youtube.com/watch?v=iJ3i3cDCO7Q; голос поета: https://www.youtube.com/watch?v=q90LyXE8lfQ («А ви могли б?..»); https://www.youtube.com/watch?v=h748GJ4BM18 («Послухайте!»);
«Послухайте!» переклад Дмитра Павличка, читає Василь Буколик: https://www.youtube.com/watch?v=0Xzt6jWQgMc; відомі українські актори й
виконавці читають вірш В. Маяковського «Борг Україні»: https://www.youtube.com/watch?v=pA-sWBY1Jz8; вірш В. Маяковського «Борг
Україні» читає засл. арт. України В. Кашпорський: https://www.youtube.com/watch?v=thKf_rSxlNs.
|
Аналізувати вірші Маяковського
Конспект
|
Вт.17.03
|
8
|
Образ школи як художня модель
нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного
солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.
Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя
(відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в
його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська
позиція.
|
Прочитати
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
|
|
Ср.18.03
|
12
|
Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга
смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство
митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як
відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні
мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у
творі.
|
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із
українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
|
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
|
Ср.18.03
|
6
|
Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950).
«Скотоферма» Зв’язок
творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття
сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба
проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного
героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії
та ін.).
|
Прочитати Д.Оруелл «Скотоферма»
Конспект
|
|
Ср.18.03
|
18
|
У.Еко «Імя троянди»
|
Прочитати
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
|
|
Ср.18.03
|
1
|
Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла»
(«Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель
модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи,
особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
|
Записи у зошитах
Напам’ять вірш за вибором
|
|
Ср.18.03
|
13
|
Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга
смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство
митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як
відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні
мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у
творі.
|
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із
українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
|
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
|
Чт.19.03
|
8
|
У.Еко «Імя троянди»
|
Прочитати
У.Еко «Імя троянди»
Конспект
|
|
Чт.19.03
|
12,12
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв
Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго.
Ознаки притчі у повісті
|
Прочитати «Старий і море».
Конспект
|
|
Чт.19.03
|
5
|
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
|
Записи у зошитах . Аналіз
поезій
|
|
Чт.19.03
|
13
|
твір-роздум на тему: Найжахливіша
потвора для людини – це війна (за вивченими творами)
|
Написати твір на листках
|
|
Пт.20.03
|
8
|
Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга
смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство
митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як
відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні
мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у
творі.
|
Пауль Целан. Фуга смерті:
«Paul Celan. Favoriten» (Аудіокнига): www.youtube.com/watch?v=Ov81rnPGGww; «Біографія Пауля Целана»: https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM; «Пауль Целан – світовий геній із
українським корінням»: www.youtube.com/watch?v=MtKCzgImgcI
|
Прочитати П.Целан «Фуга смерті»
Конспект
|
Пт.20.03
|
1
|
Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне
мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне
мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
Сугестивність, музичність, живописність лірики.
|
Записи у зошитах . Аналіз
поезій
|
|
Пт.20.03
|
5
|
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
|
Конспект
|
Пізнавально та корисно!!!
ВідповістиВидалитиДякую!!!!