План самоосвіти на період карантину
Індивідуальний план роботи
вчителя зарубіжної літератури
Мосейчук Оксани Анатоліївни на період карантину
з 13. 03 – 03. 04. 2020
| 
№/ п | 
Дата  | 
Зміст роботи  | 
Примітки  | 
| 
1 | 
13. 03 | 
1. Розробка плану роботи та
  завдань для учнів на період з 12.03 до 20.03.2020 
2. Он-лайн консультації з
  учнями  та колегами з питань
  дистанційного навчання 
3. Перегляд вебінару
  «Організація дистанційного навчання під час карантину»  |  | 
| 
2 | 
16. 03 | 
1.Робота із документацією
  (попереднє коригування календарно-тематичного плану) 
2. Он-лайн консультації з
  учнями  
3. Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог  | |
| 
3 | 
17. 03 | 
1. Ознайомлення з Наказами МОНУ
  та інструкціями щодо навчання під час карантину. 
2. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем 
3. Огляд
  рекомендацій : «Самый
  простой способ организовать дистанционное обучение» |  | 
| 
4 | 
18. 03 | 
1. Розробка та розсилка завдань
   
2. Розробка тестів із
  зарубіжної літератури за темою «Шедеври європейської лірики» 
3. Підбір матеріалів з
  зарубіжної літератури. | |
| 
5 | 
19.03 | 
1. Розробка завдань для учнів
  2.Упорядкування папки самоосвіти 
3. Ознайомлення з інтернет
  ресурсами  | |
| 
6 | 
20.03 | 
1. Участь у вебінарах   
2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки
  знань. 
3. Виготовлення дидактичного
  матеріалу, презентацій до тем 
4. календарне планування роботи на період з 23.03 до
  27.03.2020 |  | 
| 
7 | 
23.03 | 
1.Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3.  Виготовлення дидактичного матеріалу з
  російської мови. 
4.  Обзор Google Classroom как альтернативы Moodle #1 
5. переглянути вебінар особливості
  дистанційного навчання у закладах профосвіти під час карантину |  | 
| 
8 | 
24.03 | 
1. Опрацювання фахової
  літератури щодо організації позаурочної роботи з зарубіжної літератури. 
2. Онлайн консультації з колегами 
3.Взяти участь у вебінарі
  «Використання можливостей «На урок» для дистанційного навчання |  | 
| 
9 | 
25.03 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Опрацювання інструкцій та
  методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році 
3.Участь у вебінарі
  «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних
  занять» |  | 
| 
10 | 
26.03 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Опрацювання фахової
  літератури | |
| 
11 | 
27.03 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Підготовка до онлайн –
  консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 
3. Ознайомлення з досвідом
  роботи колег 
4. Планування роботи на період
  з 30.03 до 03.04.2020 | |
| 
12 | 
30.03 | 
1. Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  | |
| 
13 | 
31.03 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2.  Опрацювання додаткової науково-популярної
  літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні літератури 
3. Підбір і розробка завдань
  для перевірки учнів засвоєння матеріалу  | |
| 
14 | 
01.04 | 
1.  Підбір і розробка завдань із зарубіжної
  літератури. | |
| 
15 | 
02.04 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Виготовлення дидактичного
  матеріалу. 
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній форм | |
| 
16 | 
03.04 | 
1. Підготовка конспектів уроків 
2. Корекція календарно –
  тематичного планування. 
3.Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
17 | 
06.04 | 
1.Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2. Участь у вебінарі: Як налагодити ефективне
  онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину 
Панасенко Наталія 
3. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
5. Опрацювання фахової
  літератури 
6. Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог |  | 
| 
18 | 
07.04 | 
1. Участь у вебінарі: Ми разом:
  психологічна профілактика панічних проявів під час карантину Оксана Вікторівна Лапа, кандидат
  педагогічних наук 
2. З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси
  та покрокова інструкція
3. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
5. Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог |  | 
| 
19 | 
08.04 | 
1. Вебінар: Проектування інноваційних технологій
  навчання Олександр Богданович Кошук, доктор педагогічних наук 
2. Вебінар: Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного
  навчання
3. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
5. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем |  | 
| 
20 | 
09.04 | 
1. Вебінар: Застосування мобільних додатків у
  дистанційному навчанні Людмила Анатоліївна Майборода, науковий співробітник 
2. Вебінар: Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого
  розпочати?
3. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
5.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог |  | 
| 
21 | 
10.04 | 
1. Вебінар: Застосування
  мобільних додатків у дистанційному навчанні Людмила Анатоліївна Майборода, науковий співробітник 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4. Корекція календарно –
  тематичного планування 
5. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
22 | 
13.04 | 
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів 
2. Вебінар:
  Сучасні умови розвитку підприємницької компетентності й ділової активності
  майбутніх кваліфікованих робітників 
Орлов
  В. Ф. 
3. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
5. Опрацювання фахової
  літератури 
6. Вебінар: Дистанційне навчання за допомогою
  ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків |  | 
| 
23 | 
14.04 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Ознайомлення з досвідом
  роботи колег у соцмережах 
4.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог | |
| 
24 | 
15.04 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
25 | 
16.04 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог 
4.Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
26 | 
17.04 | 
1. Вебінар: Онлайн-тести від
  "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  | |
| 
27 | 
20.04 | 
1.Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4. Опрацювання фахової
  літератури 
5. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
28 | 
21.04 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог | |
| 
29 | 
22.04 | 
2. Вебінар: Розвиток творчих
  здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)
3.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
4. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  |  | 
| 
30 | 
23.04 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог | |
| 
31 | 
24.04 | 
1.Створення та ведення блогу на
  платформі «Всеосвіта»
2.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до
  запланованих тем | |
| 
32 | 
27.04 | 
1.Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4. Опрацювання фахової
  літератури 
5. Розвиток уяви в різні вікові
  періоди. Практикум |  | 
| 
33 | 
28.04 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог | |
| 
34 | 
29.04 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3.Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
35 | 
30.04 | 
1.Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес
  до навчання
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів 
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до
  запланованих тем | |
| 
36 | 
01.05 | 
1.Розміщення матеріалів для
  дистанційного навчання на блог 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4.Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
37 | 
04.05 | 
1. Розробка плану роботи та
  завдань для учнів 
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
4. Опрацювання фахової
  літератури 
5. Підвищення рівня цифрової
  грамотності педагогічних працівників. 6. Вебінар: Можливості платформи
  "Всеосвіта" для дистанційного навчання |  | 
| 
38 | 
05.05 | 
1.Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Ознайомлення з досвідом
  роботи колег 
4. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | |
| 
39 | 
06.05 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі | |
| 
40 | 
07.05 | 
1. Участь у вебінарі: Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах
  дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними
2. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
3. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  | |
| 
41 | 
08.05 | 
1. Розробка та розсилка завдань
  для учнів  
2. Індивідуальні консультації
  для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі  
3. Корекція календарно –
  тематичного планування 
4. Добірка матеріалів, інтернет
  ресурсів до запланованих тем | 
 
Коментарі
Дописати коментар