План самоосвіти на період карантину




Індивідуальний план роботи
вчителя зарубіжної літератури
Мосейчук Оксани Анатоліївни на період карантину
з 13. 03 – 03. 04. 2020

№/ п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
13. 03
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів на період з 12.03 до 20.03.2020
2. Он-лайн консультації з учнями  та колегами з питань дистанційного навчання
3. Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину»





2
16. 03
1.Робота із документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)
2. Он-лайн консультації з учнями
3. Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог


3
17. 03
1. Ознайомлення з Наказами МОНУ та інструкціями щодо навчання під час карантину.
2. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

3. Огляд рекомендацій : «Самый простой способ организовать дистанционное обучение»





4
18. 03
1. Розробка та розсилка завдань
2. Розробка тестів із зарубіжної літератури за темою «Шедеври європейської лірики»
3. Підбір матеріалів з зарубіжної літератури.



5
19.03
1. Розробка завдань для учнів 2.Упорядкування папки самоосвіти
3. Ознайомлення з інтернет ресурсами
6
20.03
1. Участь у вебінарах  
2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань.
3. Виготовлення дидактичного матеріалу, презентацій до тем

4. календарне планування роботи на період з 23.03 до 27.03.2020






7
23.03
1.Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3.  Виготовлення дидактичного матеріалу з російської мови.
4.  Обзор Google Classroom как альтернативы Moodle #1
5. переглянути вебінар особливості дистанційного навчання у закладах профосвіти під час карантину

 




8
24.03
1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з зарубіжної літератури.
2. Онлайн консультації з колегами
3.Взяти участь у вебінарі «Використання можливостей «На урок» для дистанційного навчання



9
25.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році
3.Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

10
26.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Опрацювання фахової літератури





11
27.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом роботи колег
4. Планування роботи на період з 30.03 до 03.04.2020

12
30.03
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
13
31.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2.  Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні літератури
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу


14
01.04
1.  Підбір і розробка завдань із зарубіжної літератури.

15
02.04
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Виготовлення дидактичного матеріалу.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній форм


16
03.04
1. Підготовка конспектів уроків
2. Корекція календарно – тематичного планування.
3.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем


17
06.04
1.Розробка плану роботи та завдань для учнів

Панасенко Наталія
3. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Опрацювання фахової літератури
6. Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог

18
07.04
1. Участь у вебінарі: Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину Оксана Вікторівна Лапа, кандидат педагогічних наук

2. З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція

3. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог



19
08.04
1. Вебінар: Проектування інноваційних технологій навчання
Олександр Богданович Кошук, доктор педагогічних наук

2. Вебінар: Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання

3. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

5. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем




20
09.04
1. Вебінар: Застосування мобільних додатків у дистанційному навчанні
Людмила Анатоліївна Майборода,
 науковий співробітник

2. Вебінар: Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?

3. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог



21
10.04
1. Вебінар: Застосування мобільних додатків у дистанційному навчанні
Людмила Анатоліївна Майборода, науковий співробітник
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Корекція календарно – тематичного планування
5. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем
22
13.04
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Вебінар: Сучасні умови розвитку підприємницької компетентності й ділової активності майбутніх кваліфікованих робітників
Орлов В. Ф.
3. Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Опрацювання фахової літератури
6. Вебінар: Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків









23
14.04
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом роботи колег у соцмережах
4.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог

24
15.04
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

25
16.04
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

26
17.04

1. Вебінар: Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання

2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 


27
20.04
1.Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової літератури
5. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

28
21.04
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог

29
22.04

2. Вебінар: Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)

3.Розробка та розсилка завдань для учнів
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 



30
23.04
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог


31
24.04

1.Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта»

2.Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем


32
27.04
1.Розробка плану роботи та завдань для учнів

2.Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової літератури

5. Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум





33
28.04
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог

34
29.04
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

35
30.04

1.Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання

2. Розробка та розсилка завдань для учнів

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем


36
01.05
1.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання на блог
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

37
04.05
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової літератури

5. Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. 6. Вебінар: Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання








38
05.05
1.Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом роботи колег
4. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем

39
06.05
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі


40
07.05

1. Участь у вебінарі: Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними

2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
41
08.05
1. Розробка та розсилка завдань для учнів
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Корекція календарно – тематичного планування
4. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу