План самоосвіти на період карантину
Індивідуальний план роботи
вчителя зарубіжної літератури
Мосейчук Оксани Анатоліївни на період карантину
з 13. 03 – 03. 04. 2020
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
13. 03
|
1. Розробка плану роботи та
завдань для учнів на період з 12.03 до 20.03.2020
2. Он-лайн консультації з
учнями та колегами з питань
дистанційного навчання
3. Перегляд вебінару
«Організація дистанційного навчання під час карантину»
|
|
2
|
16. 03
|
1.Робота із документацією
(попереднє коригування календарно-тематичного плану)
2. Он-лайн консультації з
учнями
3. Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
3
|
17. 03
|
1. Ознайомлення з Наказами МОНУ
та інструкціями щодо навчання під час карантину.
2. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
3. Огляд
рекомендацій : «Самый
простой способ организовать дистанционное обучение»
|
|
4
|
18. 03
|
1. Розробка та розсилка завдань
2. Розробка тестів із
зарубіжної літератури за темою «Шедеври європейської лірики»
3. Підбір матеріалів з
зарубіжної літератури.
|
|
5
|
19.03
|
1. Розробка завдань для учнів
2.Упорядкування папки самоосвіти
3. Ознайомлення з інтернет
ресурсами
|
|
6
|
20.03
|
1. Участь у вебінарах
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки
знань.
3. Виготовлення дидактичного
матеріалу, презентацій до тем
4. календарне планування роботи на період з 23.03 до
27.03.2020
|
|
7
|
23.03
|
1.Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Виготовлення дидактичного матеріалу з
російської мови.
4. Обзор Google Classroom как альтернативы Moodle #1
5. переглянути вебінар особливості
дистанційного навчання у закладах профосвіти під час карантину
|
|
8
|
24.03
|
1. Опрацювання фахової
літератури щодо організації позаурочної роботи з зарубіжної літератури.
2. Онлайн консультації з колегами
3.Взяти участь у вебінарі
«Використання можливостей «На урок» для дистанційного навчання
|
|
9
|
25.03
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Опрацювання інструкцій та
методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році
3.Участь у вебінарі
«Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних
занять»
|
|
10
|
26.03
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Опрацювання фахової
літератури
|
|
11
|
27.03
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Підготовка до онлайн –
консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом
роботи колег
4. Планування роботи на період
з 30.03 до 03.04.2020
|
|
12
|
30.03
|
1. Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
13
|
31.03
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні літератури
3. Підбір і розробка завдань
для перевірки учнів засвоєння матеріалу
|
|
14
|
01.04
|
1. Підбір і розробка завдань із зарубіжної
літератури.
|
|
15
|
02.04
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Виготовлення дидактичного
матеріалу.
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній форм
|
|
16
|
03.04
|
1. Підготовка конспектів уроків
2. Корекція календарно –
тематичного планування.
3.Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
17
|
06.04
|
1.Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2. Участь у вебінарі: Як налагодити ефективне
онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину
Панасенко Наталія
3. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Опрацювання фахової
літератури
6. Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
18
|
07.04
|
1. Участь у вебінарі: Ми разом:
психологічна профілактика панічних проявів під час карантину Оксана Вікторівна Лапа, кандидат
педагогічних наук
2. З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси
та покрокова інструкція
3. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
19
|
08.04
|
1. Вебінар: Проектування інноваційних технологій
навчання
Олександр Богданович Кошук, доктор педагогічних наук
2. Вебінар: Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного
навчання
3. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до запланованих тем
|
|
20
|
09.04
|
1. Вебінар: Застосування мобільних додатків у
дистанційному навчанні
Людмила Анатоліївна Майборода, науковий співробітник
2. Вебінар: Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого
розпочати?
3. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
21
|
10.04
|
1. Вебінар: Застосування
мобільних додатків у дистанційному навчанні
Людмила Анатоліївна Майборода, науковий співробітник
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Корекція календарно –
тематичного планування
5. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
22
|
13.04
|
1. Розробка плану роботи та завдань для учнів
2. Вебінар:
Сучасні умови розвитку підприємницької компетентності й ділової активності
майбутніх кваліфікованих робітників
Орлов
В. Ф.
3. Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Опрацювання фахової
літератури
6. Вебінар: Дистанційне навчання за допомогою
ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків
|
|
23
|
14.04
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом
роботи колег у соцмережах
4.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
24
|
15.04
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
25
|
16.04
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
4.Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
26
|
17.04
|
1. Вебінар: Онлайн-тести від
"Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
27
|
20.04
|
1.Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової
літератури
5. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
28
|
21.04
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
29
|
22.04
|
2. Вебінар: Розвиток творчих
здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)
3.Розробка та розсилка завдань
для учнів
4. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
30
|
23.04
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
31
|
24.04
|
1.Створення та ведення блогу на
платформі «Всеосвіта»
2.Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до
запланованих тем
|
|
32
|
27.04
|
1.Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2.Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової
літератури
5. Розвиток уяви в різні вікові
періоди. Практикум
|
|
33
|
28.04
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
|
|
34
|
29.04
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
35
|
30.04
|
1.Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес
до навчання
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Добірка матеріалів, інтернет ресурсів до
запланованих тем
|
|
36
|
01.05
|
1.Розміщення матеріалів для
дистанційного навчання на блог
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
37
|
04.05
|
1. Розробка плану роботи та
завдань для учнів
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової
літератури
5. Підвищення рівня цифрової
грамотності педагогічних працівників. 6. Вебінар: Можливості платформи
"Всеосвіта" для дистанційного навчання
|
|
38
|
05.05
|
1.Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Ознайомлення з досвідом
роботи колег
4. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
|
39
|
06.05
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
40
|
07.05
|
1. Участь у вебінарі: Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах
дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними
2. Розробка та розсилка завдань
для учнів
3. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
41
|
08.05
|
1. Розробка та розсилка завдань
для учнів
2. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Корекція календарно –
тематичного планування
4. Добірка матеріалів, інтернет
ресурсів до запланованих тем
|
Коментарі
Дописати коментар